Zsuzsi Wedding Decoration & Flowers

Időt teremtünk arra, hogy az ünnepek maradandó élménnyé váljanak!

8 tipp az esküvő napjára

2015. október 07. 19:04 - Zsuzsi Wedding Decoration and Flowers

8 Things help, to plan your big day

 

Esküvőszervezőként az a dolgom, hogy az esemény napján mindent egy kézben tartsak, és koordináljak. Az esküvő nagyon intenzív élmény mindenki számára, hektikus lehet, és mindig történik valami váratlan, még akkor is, ha azt gondoljuk, mindenre felkészültünk!

Íme néhány hasznos tanács, az eddigi tapasztalatok alapján.

 

As a wedding coordinator, it is literally my job to make people’s lives (and wedding days) easier.  Weddings can be overwhelming, hectic, and there are almost always some bumps along the way. Here’s some of the best tips and tricks I’ve learned so far of going to weddings!

 

8_tips.jpg

I.
Frizura és smink...mindig elhúzódik a készülődés

Akár fodrász és profi sminkes, akár saját magad által, segítséggel készül el a fizurád, sminked, biztosan elhúzódik, ezért javaslom, 20-30 percet mindenképp számolj rá, mielőtt elindultuk a fotózásra.

 

Hair and Makeup ALWAYS takes longer than expected

Are you getting your hair and makeup done professionally or you will do it yourself? There is just something about hair and makeup on a wedding day that practically never fails to take longer than we expect. So instead of planning to be ready at exactly the time your photos will start—aim for 20-30 minutes before that.

0bb1444e42d6fa208f15f822200ced08.jpg

Forrás: Pinterest

II.

Kegyes hazugság

Mindig javaslom, hogy a családnak, barátoknak, érdemes kicsit csalni az információkkal, gondolok itt például, arra, hogy ha a szertartás 4 órakor kezdődik, mondj 3:30-at, ezek a kicsi hazugságok senkinek nem fájnak, és lehetőséget adnak arra, hogy biztosan mindenki időben, mindenhova odaérjen.

 

Tell a little white lie…or a few:

I always recommend telling your family, wedding party, about wedding day’s timing. Just let them all know that they should be at the ceremony at 3:30 instead of 4:00pm. This is one of the best time saving tricks to make sure that people are where they need to be when they need to be there. And since late happens, a white lie or two won’t hurt anyone.

III.

Ültetőkártyák és a szél esete

Ha kültéri esküvőt tervezel, mindenképp gondolj az ültetési rend kapcsán az ültetőkártyákra. Képzeld csak el, hogy amerre a szem ellát, apró papírmadarak repkednek, rajtuk a vendég nevekkel, az óriási szélben. Remek megoldások vannak, erre, melyek nincsenek kitéve az időjárás szeszélyeinek. Például: krétatáblák, rusztikus fakártyák, további ötletek a képeken.

 

Wind and escort cards do not mix

If you’re having an outdoor reception and you plan to assign seating—avoid the simple trifold card. Why? Just imagine a bunch of tiny pieces of paper with peoples names on them…flying around the yard. Think: chalkboard, wood blocks… pretty much anything but tiny cards for an outdoor space!

 

Forrás: Pinterest

IV.

Fedezd fel a helyszínt a nagy nap előtt!

Minimum egyszer, de inkább többször, javaslom, hogy járd körbe az esküvői helyszíneket, és lépésről lépésre gondolod át a napot, lehet, hogy van olyan tervezett program, teendő ami kapcsán nem gondoltál még valamire, és így jobban eszedbe jut, milyen extra intézkedésre van szükség, mit kell esetleg beszerezni. Így körültekintően átgondolhatod, saját, szervezői és vendég szempontból is a napot, időben.

 

Walk through the day…before the day:

A minimum of one time, (or twenty-seven times,) in the planning process—you should walk through the actual venue in person (and in your mind). This is the time to think about the flow of the day, everything that will happen at any given moment, and how it will all come together. This is when you’ll realize that you planned something fun program…but you did not think about neccessary extra equipment or some arrangements. By thinking about the day from your perspective, a guest’s perspective, and even the vendors perspectives, you’ll be able to prepare for all kinds of kinks, and work them out in advance.

 

V.

Szusszanjatok egyet

Mindig javaslom, a pároknak, hogy a szertartás után minumum egy 10 perc szünetet adjanak egymásnak kettesben, amikor kicsit egymásra hangolódhatnak, és kifújhatják magukat a nagy izgalmak után és előtt.

 

Take a moment, or a few:

I always recommend that my clients take a 10 minute break together after the ceremony. Try to do this together.

d7b620843f7696ee5afda7022649436d.jpg

Forrás: Pinterest

VI.

Visszaigazolás, kontakt lista

Amennyiben esküvőszervezővel dolgozol, ez nem a te feladatod, de ha nem, nagyon fontos, hogy minden szolgáltatást, és résztvevőt fixálj, legkésőbb egy héttel az esküvő előtt, és értesítsd őket a napi időbeosztás kapcsán, legyen meg minden fontos kontakt egy helyen, illetve, érdemes ezt elküldeni emailben az összes érintettnek.

 

Confirm…everything:

This is a task that will be completely off your plate if you work with most coordinators and planners, but about a week or two before the wedding, you should confirm with all of your vendors and key players. Send out an email, your timeline, and your wedding day contact list to everyone involved.

 

VII.

Telefon – Nincs rá szükséged

Ez a te illetve párod nagy napja, tedd félre a telefont, és koncentrálj az esküvőre. Természetesen, mivel hívhatnak a Vendégeid, vagy a szolgáltatók is, fontos ügyben, érdemes rábízni egy család tagodra, hogy kezelje a bejövő hívásaidat. A facebook üzenetek és emailek másnap is ott lesznek, igérem. Arról nem is beszélve hova szeretnéd tenni a készüléket, a ruhád melyik zsebébe?

 

Put your phone away…all day:

It’s you and your partner’s day and you’ll be surrounded by loved ones, so put (or give) your phone away for the whole thing. Worried that vendors or guests will call you for important information? Pass it off to a friend or family member to manage. Kick the your phone habit for a day and stay present with your guests and your partner. Your emails and Facebook notices will all be there tomorrow! (I promise.) Not to mention—where, exactly, in your dress or suit were you planning on stashing that thing?

 

VIII.

Valami baki biztosan becsúszik

Nem akarok negatív lenni, de az igazság az, hogy valami biztosan kimarad, lemarad, elfelejtődik, becsúszik, mem számít, mennyire vagy felkészült és gondoltál jó előre mindenre.
Jó ha erre is felkészülsz, előre. Például, kiderül, hogy a cipőd elfelejtetted és a nővérednek kell el autózni érte, te csak fogadd el, ez van, és gondolj, arra, hogy ezután már minden rendben megy.

 

Something will go wrong

I don't want to be negative, but this is the truth. No matter the amount of planning and effort you put into scheduling, assigning, and delegating—something will be forgotten, lost, or messed up on wedding day. It’s best to know that in advance.

For example you can’t find your shoes and your sister has to drive back to the house for them, you can just agree with everyone and the universe that that was the big moment. And after that, it’ll be smooth sailing!

246280313ef0da18153a3b8cd4e5cfbe.jpg

Forrás: Pinterest

 www.facebook.com/vintagechics

 https://instagram.com/vintagechics.events/

logo_nature.jpg

logo_nature.jpg

Tóth Zsuzsanna  
rendezvényszervező, dekoros, VintageChics

mobile: +3620-322-5353

site:  http://vintagechicseskuvok.eu/
info@vintagechicseskuvok.eu

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vintagechics.blog.hu/api/trackback/id/tr757947764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása